Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w I Oddziale ZUS w Warszawie

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Warszawie w budynku przy ul. Senatorskiej 6/8.

Miejsca parkingowe

Na dziedzińcu wewnętrznym budynku przy ul. Senatorskiej 6/8, przy wejściu do sali obsługi klientów są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na dziedziniec możesz wjechać przez bramę od ul. Senatorskiej 10.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Senatorskiej 6/8, od strony dziedzińca wewnętrznego. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

Toaleta dla  osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku,  w pobliżu sali obsługi klientów.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat Warszawa-Ochota

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Warszawie w budynku przy ul. Elizy Orzeszkowej 14.

     

    Miejsca parkingowe

    Dwa  miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością są wyznaczone na ogólnodostępnym parkingu, na lewo od wejścia do budynku, w odległości około 50 m, u zbiegu ul. E. Orzeszkowej i ul. Opaczewskiej.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. E. Orzeszkowej. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost wejścia, za stanowiskiem „Informacja ogólna”, „Dziennik podawczy”.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat Warszawa-Wola

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Warszawie w budynku przy ul. Wrocławskiej 20.

     

    Miejsca parkingowe

    Na wprost wejścia do sali obsługi klientów od ul. Wrocławskiej 20 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Wrocławskiej 20. Przy wejściu znajduje się podjazd, na który możesz wjechać z lewej strony budynku.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu głównym znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij na dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku. Sala składa się z dwóch części: w jednej są obsługiwani płatnicy składek, osoby ubezpieczone, lekarze, a w drugiej możesz załatwić sprawy emerytalno-rentowe i zasiłkowe. Dotarcie z jednej części sali do drugiej możliwe jest korytarzem z drzwiami, które nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik ochrony.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się  po prawej stronie od wejścia głównego do budynku, w korytarzu, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat Warszawa-Żoliborz

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Warszawie w budynku przy ul. Kasprowicza 151.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Kasprowicza są wyznaczone trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Kasprowicza 151. Skorzystaj z windy, która znajduje się na lewo od wejścia do budynku.   

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, przy wejściu do budynku. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.  

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na końcu sali obsługi klientów.