Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w II Oddziale ZUS w Warszawie

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Warszawie w budynku przy ul. Podskarbińskiej 25.

Miejsca parkingowe

W pobliżu wejścia B do budynku są wyznaczone dwa  miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem B. Skorzystaj z windy, która znajduje się przy wejściu B. Po lewej stronie drzwi do windy jest dzwonek z informacją „PRZYWOŁANIE POMOCY”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w uruchomieniu windy.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi przy wejściu B do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.  Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się przy sali obsługi klientów, w pobliżu stanowiska  „Informacja ogólna”.

Jednostki podległe:

 

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Legionowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Legionowie w budynku przy ul. Słowackiego 20.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem, przy którym znajduje się podjazd.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Po lewej stronie drzwi wejściowych znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku,  w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Nowym Dworze Mazowieckim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Nowym Dworze Mazowieckim w budynku przy ul. Modlińskiej 10.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem,  na ogólnodostępnym parkingu przy ul. Modlińskiej 10 są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Modlińskiej. Przy wejściu głównym do budynku znajduje się pochylnia. Przy pochylni jest dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w dostaniu się do budynku.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze.  Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.

                                          

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost od wejścia głównego do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Otwocku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Otwocku w budynku przy ul. Poniatowskiego 17.

     

    Miejsca parkingowe

    Na placu wewnętrznym budynku przy ul. Poniatowskiego 17, po prawej stronie wejścia do sali obsługi klientów, są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.  Na plac możesz wjechać przez bramę od ul. Poniatowskiego 17.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku windą. Winda znajduje się z boku budynku, w pobliżu miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Przy drzwiach do widny jest dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz  informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w jej otwarciu i uruchomieniu.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Główne drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Windą dostaniesz się bezpośrednio do sali obsługi klientów.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wyjścia z windy. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, po prawej stronie od wyjścia z windy.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat Warszawa-Praga Północ

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Warszawie w budynku przy ul. 11 Listopada 15a.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie.  Przy wejściu do budynku znajduje  się  dzwonek z informacją „Pomoc dla niepełnosprawnych”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku. Drzwi wewnętrzne do poszczególnych części sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Wołominie

    Obsługa klientów

    Aktualnie trwają prace remontowe w budynku siedziby Inspektoratu przy ul. Reja 20. Klienci są obsługiwani w dwóch budynkach: przy ul. Mieszka I 9 i ul. Reja 20.

     

    Budynek przy ul. Mieszka I 9

    W budynku są obsługiwani płatnicy składek, osoby ubezpieczone, lekarze, a także osoby, które starają się lub pobierają świadczenia emerytalno-rentowe i zasiłki.  

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Najbliższe ogólnodostępne miejsca parkingowe są przy ul. Reja 20.

     

    Wejście do budynku

    Przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze bloku mieszkalnego. Utrudnieniem dla osób z niepełnosprawnością ruchu są wąskie ciągi komunikacyjne.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

     

    Budynek przy ul. Reja 20

    Z powodu remontu budynku klienci mogą skorzystać tylko z obsługi doradców ds. ulg i umorzeń.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Reja 20 są wyznaczone trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Doradcy ds. ulg i umorzeń obsługują klientów w pokoju 31. Pokój znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia.