Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Olsztynie

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Olsztynie w budynku przy ul. Plac Konsulatu Polskiego 4.

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. Plac Konsulatu Polskiego 4 są wyznaczone dwa  miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby  z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku głównym wejściem przy ul. Plac Konsulatu Polskiego 4. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do sali przeznaczonej do obsługi spraw emerytalno-rentowych nie otwierają się automatycznie. Drzwi do sali przeznaczonej do obsługi płatników składek, osób ubezpieczonych, lekarzy oraz osób, które starają się o zasiłki lub je pobierają otwierają się automatycznie.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze budynku, w  pobliżu sali obsługi klientów przeznaczonej do obsługi płatników składek, osób ubezpieczonych, lekarzy oraz osób, które starają się o zasiłki lub je pobierają.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Bartoszycach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Bartoszycach w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 2A.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przed budynkiem przy ul. Bohaterów Warszawy są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu  mogą dostać się do budynku wejściem głównym od ul. Bohaterów Warszawy 2A, od strony parkingu wewnętrznego.  Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie.  W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik ochrony.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku.

    Obsługa klientów jest zorganizowana w kabinach. Drzwi do kabin są wąskie i nie otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.  

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Działdowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Działdowie  w budynku przy ul. Waryńskiego 13.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Waryńskiego jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Miejsce to należy do Urzędu Miasta.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Waryńskiego 13. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia do budynku.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku przy ul. Waryńskiego 13 znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Ełku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Ełku w budynku przy ul. Wojska Polskiego 73.

     

    Miejsca parkingowe

    Po prawej stronie od głównego wejścia do budynku przy ul. Wojska  Polskiego są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem głównym od ul. Wojska  Polskiego. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik ochrony.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze.  Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się  po lewej stronie od wejścia do sali obsługi klientów, za pomieszczeniem pracowników ochrony.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Giżycku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Giżycku w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 2.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Królowej Jadwigi są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Jedno miejsce znajduje się bezpośrednio przed wejściem do budynku, drugie w odległości około 20 m od wejścia do budynku.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Królowej Jadwigi 2. Skorzystaj z transportera schodowego, który znajduje się wewnątrz budynku. Na poręczy schodów przy wejściu jest dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSRAWNYCH”. Naciśnij na dzwonek, aby uzyskać pomocy w obsłudze transportera.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.  Aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi, naciśnij na dzwonek przy schodach ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Kętrzynie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Kętrzynie w budynku przy ul. Reja 10.

     

    Miejsca parkingowe

    Z tyłu budynku przy ul. Reja 10, na parkingu wewnętrznym są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać przez boczną bramę, od ul. Reja 10.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Wojska Polskiego. Wejście jest zorganizowane z przodu budynku. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

    Dostęp do budynku od strony parkingu jest niedostępny dla osób z niepełnosprawnością ruchu.  Na ścianie budynku,  obok miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH” oraz tabliczka wskazująca kierunek do pochylni i drzwi wejściowych, po drugiej stronie budynku. Naciśnij na dzwonek, aby uzyskać pomoc w dostaniu się do budynku. Obecnie dostęp do dzwonka jest utrudniony z powodu 10 cm różnicy poziomów między parkingiem a chodnikiem wokół budynku.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Lidzbarku Warmińskim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Lidzbarku Warmińskim w budynku przy ul. Legionów 3.

     

    Miejsca parkingowe

    Na dziedzińcu wewnętrznym budynku przy ul. Legionów 3 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością . Na dziedziniec możesz wjechać przez bramę od ul. Legionów 3. Na ogrodzeniu od ul. Legionów znajduje się  informacja o parkingu. 

     

    Wejście do budynku

    Osoby  z niepełnosprawnością ruchu  mogą się dostać do budynku wejściem od strony dziedzińca wewnętrznego. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik ochrony.  

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku. Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik ochrony lub pracownicy sali. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się  po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Szczytnie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Szczytnie w budynku  przy ul. Barczewskiego 4 .

     

    Miejsca parkingowe

    Z prawej strony budynku przy ul. Barczewskiego 4  są wyznaczone dwa  miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się wejściem z boku budynku. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się  po lewej stronie od wejścia  do budynku, w  pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Gołdapi

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Gołdapi w budynku przy ul. Matejki 4.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Najbliższe miejsca parkingowe ogólnodostępne znajdują się na ul. Matejki 2  oraz  na ul. Górnej, na parkingu Spółdzielni Mieszkaniowej.

     

    Wejście do budynku

    Budynek jest niedostępny dla osób z niepełnosprawnością ruchu.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na pierwszym piętrze. Wewnątrz budynku jest wąska klatka schodowa, która uniemożliwia montaż platformy schodowej lub windy. Pracownicy schodzą do osób z niepełnosprawnością ruchu, aby udzielić im informacji oraz przyjąć dokumenty.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W  budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

    Ważne! Budynek Biura Terenowego ZUS w Gołdapi jest nieprzystosowany do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu. Najbliższa placówką ZUS przystosowaną do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu jest  Inspektorat ZUS w Ełku  przy ul. Wojska Polskiego 73. Odległość Inspektoratu ZUS w Ełku od Biura Terenowego w Gołdapi wynosi 65 km.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Mrągowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Mrągowie w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 5.

     

    Miejsca parkingowe

    Za budynkiem przy ul. Bohaterów Warszawy 5 jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Bohaterów Warszawy 5. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Drzwi na drodze do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy sali.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się  po prawej stronie od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Nidzicy

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Nidzicy w budynku przy ul. Sienkiewicza 4.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Sienkiewicza 4 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Sienkiewicza 4. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie. 

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze.  Na drodze do sali są schody. Aby dostać się do sali obsługi klientów, skorzystaj z windy, która znajduje się wewnątrz budynku, w pobliżu drzwi wejściowych. Drzwi do sali otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku jest toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Piszu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Piszu w budynku przy ul. Czerniewskiego 3.        

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem ul. Czerniewskiego 3 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Czerniewskiego 3. W pobliżu wejścia znajduje się winda.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie. W pobliżu drzwi wejściowych znajduje się informacja ,,WEJŚCIE DLA INWALIDÓW” oraz dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu windy.

     

    Wewnątrz budynku

    Obsługa klientów odbywa się w sali obsługi klientów oraz w dwóch pokojach.

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie wejścia do budynku.

    Na drodze do sali oraz pokoi znajdują się wąskie ciągi komunikacyjne, drzwi nie otwierają się automatycznie. W dotarciu do stanowisk obsługi klientów pomogą Ci pracownicy.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Węgorzewie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Węgorzewie w budynku przy Placu Wolności 7.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. 

     

    Wejście do budynku

    Przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi na drodze do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.