Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Płocku

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Płocku  w budynku przy Al. marsz J. Piłsudskiego 2 B.

Miejsca parkingowe

Na parkingu przed budynkiem przy Al. marsz J. Piłsudskiego 2 B są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku od Al. marsz J. Piłsudskiego 2 B. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost  wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Ciechanowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Ciechanowie w budynku przy ul. Rzeczkowskiej 8.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przy budynku przy ul. Rzeczkowskiej 8 są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać bezpośrednio z ul. Rzeczkowskiej.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Rzeczkowskiej 8. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku 

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Stanowiska obsługi klientów znajdują się na wprost wejścia do budynku, na półpiętrze. Skorzystaj z winy, która jest bezpośrednio przy wejściu do budynku, po lewej stronie korytarza. Przy windzie znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH” Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w obsłudze windy. Wewnątrz budynku  nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali obsługi klientów są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost wyjścia z windy, po lewej stronie.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Gostyninie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Gostyninie w budynku przy ul. Płockiej 37A.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przed budynkiem przy ul. Płockiej są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać przez bramę od ul. Przemysłowej.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku od ul. Przemysłowej. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost  wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu  znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Makowie Mazowieckim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Makowie Mazowieckim w budynku przy ul. Kopernika 6A .

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przed budynkiem przy ul. Kopernika są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Kopernika 6A. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost  wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Mławie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Mławie w budynku przy ul. Padlewskiego 29/31.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu, z boku  budynku jest wyznaczone jedno miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać od ul. Padlewskiego 29/31.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Padlewskiego 29/31. Wejście do budynku znajduje się na  poziomie wysokiego parteru. Skorzystaj w windy, która jest z prawej strony budynku. Przy windzie znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w obsłudze windy.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.  

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Składa się z dwóch części. W jednej części są obsługiwani płatnicy składek, osoby ubezpieczone i lekarze, w drugiej załatwisz sprawy emerytalno-rentowe i zasiłkowe. Na drodze do obu części sali znajdują się utrudnienia w  postaci  wąskich ciągów komunikacyjnych. Drzwi  na drodze do obu części sali  obsługi klientów są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Ostrołęce

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Ostrołęce przy ul. dr. Adama Kuklińskiego 3.

     

    Miejsca parkingowe

    Przy budynku przy ul. dr. Adama Kuklińskiego 3 są dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku  wejściem przy ul. dr. Adama Kuklińskiego 3. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Tylko pierwsze drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie. Przy drzwiach znajduje się  dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drugich drzwi.  

     

    Wewnątrz budynku

    Klienci są obsługiwani w dwóch salach na różnych poziomach budynku. Na parterze na wprost wejścia do budynku znajduje się sala, w której załatwisz sprawy emerytalno-rentowe i zasiłkowe. Na pierwszym piętrze jest sala, w której są obsługiwani płatnicy składek, osoby ubezpieczone i lekarze.  Skorzystaj z windy, aby dostać się do sali na pierwszym piętrze. Winda  znajduje się obok klatki schodowej.

    Wewnątrz  sal obsługi klientów oraz na drodze do windy nie ma barier budowlanych.  Drzwi  na drodze do sali na pierwszym piętrze są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze budynku, w pobliżu sali obsługi klientów, przy windzie.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Ostrowi Mazowieckiej

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani  w Ostrowi Mazowieckiej w budynku przy ul. Dubois 1.

     

    Miejsca parkingowe

    Za  budynkiem przy ul. Dubois 1 jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Dubois 1. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku,  w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Płońsku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Płońsku w budynku przy ul. Warszawskiej 5.

     

    Miejsca parkingowe

    Z boku budynku są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać od ul. Wspólnej. 

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Warszawskiej. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.  Drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu  znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Pułtusku

    Obsługa wszystkich klientów

    Klienci są obsługiwani  w Pułtusku w budynku przy ul. Daszyńskiego 4.

     

    Miejsca parkingowe 

    Przed budynkiem przy ul. Daszyńskiego 4  są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Daszyńskiego. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze.  Składa się z dwóch części: w jednej są obsługiwani płatnicy składek, osoby ubezpieczone i lekarze, w drugiej załatwisz sprawy emerytalno-rentowe i zasiłkowe. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do obydwu części sali obsługi klientów są otwarte podczas godzin przeznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu  znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Sierpcu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Sierpcu w budynku przy ul. Okulickiego 8.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przed budynkiem przy ul. Okulickiego 8, przy  wejściu do budynku  są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Okulickiego 8. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia do budynku.  Wewnątrz  budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Wyszkowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Wyszkowie w budynku przy ul. Chopina 9.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Chopina 9. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Przasnyszu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Przasnyszu w budynku przy ul. Leszno 4.

     

    Miejsca parkingowe

    Z boku budynku są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking może wjechać od ul. Glinki.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku od ul. Leszno 4 oraz z parkingu przy  ul. Glinki. Przy wejściu od parkingu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu  znajduje się po lewej stronie od wejścia.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Żurominie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Żurominie w budynku przy ul. Szpitalnej 89/93.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem  przy ul. Szpitalnej są wyznaczone dwa  miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Szpitalnej. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

     Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.  

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.