Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Słupsku

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Słupsku w budynku przy skrzyżowaniu  ulic: Plac Zwycięstwa oraz Jaracza.

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. Plac Zwycięstwa 8, po prawej stronie od wejścia do sali obsługi klientów, są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku dodatkowym wejściem, po lewej stronie budynku, od ul. Jaracza. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku zarówno przy wejściu głównym, jak i dodatkowym otwierają się automatycznie. Przy dodatkowym wejściu znajduje się dzwonek  ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w dotarciu do sali obsługi klientów.  

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, bezpośrednio przy wejściu do budynku. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się  na wprost głównego wejścia do budynku, a po lewej stronie od dodatkowego wejścia, w pobliżu sali obsługi klientów.  

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Bytowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Bytowie w budynku przy ul. Kościuszki 16.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed  budynkiem przy ul. Kościuszki 16, po lewej stronie od wejścia do budynku, są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Kościuszki. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Chojnicach

    Obsługa klientów

     Klienci są obsługiwani w Chojnicach w budynku przy ul. Łużyckiej 20.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Łużyckiej są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku dodatkowym wejściem bocznym, po lewej stronie budynku od ul. Łużyckiej. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu dla osób z niepełnosprawnością znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Drzwi do poszczególnych stanowisk obsługi klientów nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik sali obsługi klientów.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Człuchowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Człuchowie w budynku przy ul. Jerzego z Dąbrowy 3a.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Jerzego z Dąbrowy 3a są wyznaczone dwa miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Kolejne dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością są wyznaczone  po przeciwnej stronie ul. Jerzego z Dąbrowy 3a.  

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku windą. Wejście do windy jest zorganizowane z poziomu chodnika.  Windę możesz uruchomić samodzielnie poprzez naciśnięcie przycisku.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na wysokim parterze, na wprost wejścia do budynku. Drzwi do poszczególnych stanowisk obsługi klientów nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik sali obsługi klientów.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Lęborku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Lęborku w budynku przy ul. Bolesława Krzywoustego 15.

     

    Miejsca parkingowe

    Na dziedzińcu wewnętrznym budynku przy ul. Bolesława Krzywoustego 15 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Bolesława Krzywoustego 15. Przy wejściu znajduje się pochylnia  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi na drodze do sali są  otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Drzwi do poszczególnych stanowisk obsługi klientów nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik sali obsługi klientów.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu  znajduje się na wprost stanowisk obsługi klientów.  

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Miastku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Miastku w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 13.

     

    Miejsca parkingowe

    W pobliżu budynku przy ul. Słowackiego 2 jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Wjedź na  prawo od wejścia do budynku.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Słowackiego. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu, z prawej strony znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Drugie drzwi wejściowe są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę klienta. Klienci są obsługiwani w kabinach. Drzwi do kabin nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik sali obsługi klientów.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od stanowisk obsługi klientów.