Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    4 stycznia 2019  11:07

  • Kategoria zakupowa

    Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji

  • Tytuł postępowania

    Serwis (konserwacja i naprawa wraz z wymianą części) urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    09-402 Płock, al. Jachowicza 1

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/271/1/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    50730000-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pokój 211 – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych

  • Termin składania ofert

    16 stycznia 2019  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie przewiduje

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie zamierza

  • Dodatkowe informacje

    I. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.01.2019 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna.
    II. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 15:00:

    - w zakresie procedury
    Marta Pomierna
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
    tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05


    - w zakresie opisu przedmiotu zamówienia
    Andrzej Fabirkiewicz tel. (24) 262 52 71 wew. 20-29 oraz
    Radosław Ławicki tel. (24) 262 52 71 wew. 20-27

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 stycznia 2019  09:19