IV.1) OPIS IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony IV.1.2) Zamawiający
żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca składający ofertę
zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - w części A zamówienia – 6 300,00
zł. (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych), - w części B zamówienia - 3
100,00 zł. (słownie: trzy tysiące sto złotych).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
Nie
Należy podać informacje
na temat udzielania zaliczek:
nie
dotyczy
IV.1.4) Wymaga
się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert
w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie
dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się
złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba
uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert
w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Nie
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji
elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena
za 1 kilometr przejechany z pasażerami |
60,00 |
Rok
produkcji pojazdu |
30,00 |
Czas
podstawienia pojazdu od złożenia zlecenia przewozu przez Zamawiającego |
10,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział
negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat
etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat
etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Wykonawca, którego oferta zostanie
wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia, przed podpisaniem umowy,
zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej
podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania
Zamawiającego wynikającego z umowy, zawierającej/go podatek VAT.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszcza się zmiany umowy w następującym zakresie: 1.1. Nastąpi zmiana
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania
oferty; 1.2. Konieczność zmiany Umowy wynika z przyczyny siły wyższej;
1.3. Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144
ust. 1 e) Pzp. 2. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno
Wykonawca, jak i Zamawiający. 3. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w
załączniku nr 2 wzoru umowy może ulec zmianie, z zastrzeżeniem postanowień 3.7.,
w przypadku zmiany: 3.1. stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3.2.
wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002
r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3.3. zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na
koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 3.4. W przypadku zmiany
przepisów, o których mowa w pkt. 3., skutkujących zmianą kosztów Wykonawcy,
każda ze stron Umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących
tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może wystąpić do drugiej
strony o dokonanie odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia. 3.5. Podstawą do
dokonania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia, będzie przedstawiona
każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, potwierdzająca wpływ
wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu
umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację
potwierdzającą poprawność dokonanej kalkulacji wraz z dowodami uzasadniającymi
zmianę wynagrodzenia. 3.6. Przed podjęciem decyzji o zwiększeniu wynagrodzenia
Zamawiający dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń dokonanych
przez Wykonawcę w zakresie żądanej zmiany wynagrodzenia, a także oceny
możliwości sfinansowania wyższego wynagrodzenia w ramach środków posiadanych w
planie finansowym Zamawiającego, zatwierdzonym na dany rok. 3.7. W przypadku
stwierdzenia przez Zamawiającego braku możliwości zabezpieczenia środków
finansowych na zwiększenie wynagrodzenia, Zamawiający dokona stosownego
skrócenia okresu świadczenia usług. 3.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości
zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na
osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu: Data:
2018-12-20,
godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na
pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu
zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: W
przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania
Zamawiającemu faksem – wyłącznie na numer +48 22 667-17-33/36, lub drogą
elektroniczną – wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl.