Przywrócenie obsługi klientów w Inspektoracie w Sokółce
Przywrócenie obsługi klientów w Inspektoracie w Sokółce
25 stycznia 2022
Od 24 stycznia br. przywróciliśmy standardową obsługę klientów w Inspektoracie w Sokółce.
Do dyspozycji nadal pozostaje skrzynka, do której można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.
Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni także przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Do Państwa dyspozycji są również specjalnie infolinie:
- pod numerem tel. 22 11 22 111 do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym, czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia
- pod numerem tel. 22 290 55 00 do obsługi spraw związanych z Polskim Ładem i rodzinnymi świadczeniami – Rodzina 500+ oraz rodzinny kapitał opiekuńczy, dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 8.00 -15.00.