Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego_Olsztyn (konserwator)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres miejsca pracy
Pl. Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn
-
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego_Olsztyn (konserwator)
-
Zadania
Opis stanowiska: Zapewnia realizację zadań przez obsługę techniczną w jednostce.
Zadania:
- pilnuje utrzymania porządku w obiektach jednostek i przyległych do nich terenów
- wykonuje prace konserwacyjno-naprawcze instalacji elektrycznych i hydraulicznych oraz prace ślusarsko-stolarskie w obiekcie jednostki
- realizuje wyznaczone prace pomocnicze, w szczególności dotyczące rozładunku, załadunku, przenoszenia oraz przewożenia majątku
- uczestniczy w przeglądach i odbiorach technicznych oraz wdrażaniu do eksploatacji nowych i wyremontowanych urządzeń oraz innego wyposażenia obiektów
- przeprowadza przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętów oraz obiektów oddziału i funkcjonujących w nich urządzeń i instalacji
-
Wymagania
Wymagania formalne:
niezbędne:
- wykształcenie średnie techniczne
- prawo jazdy kategorii B
mile widziane:
- wykształcenie średnie (ślusarz, elektryk, hydraulik, roboty remontowo-budowlane, instalacja sanitarna)
- minimum 1 rok pracy w obszarze np.: elektryka, instalacja sanitarna, roboty remontowo-budowlane
- dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawień SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich) - świadectwo kwalifikacyjne "E" w zakresie instalowania i obsługi urządzeń do 1 kV
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność współpracy, komunikacja, elastyczność
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Dodatkowe informacje: Proces rekrutacyjny będzie obejmował selekcję dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Wymagane dokumenty
- CV,
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia
należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając "Aplikuj" na dole oferty. Telefon kontaktowy w razie pytań 89 52 12 443
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Oferty niekompletne, złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
27-11-2025
-
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- bogaty pakiet socjalny
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Warunki wykonywania pracy: : spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem, wiążą się z koniecznością poruszania się po całym obiekcie, wiążą się z koniecznością odbywania podróży służbowych po Terenowych Jednostkach Organizacyjnych Oddziału, budynek 6-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na niskim parterze, przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29