Umów się telefonicznie na wizytę w ZUS

Dotychczas z rezerwacji wizyty w placówce ZUS mogli skorzystać klienci, którzy mieli swoje konto na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Teraz można do nas także zadzwonić i umówić się na spotkanie. W ten sposób wizytę zarezerwuje każdy, niezależnie od tego, czy ma już konto na PUE.

Lista numerów telefonów (plik xls 19kb).

Podczas rozmowy trzeba podać swoje dane – imię, nazwisko, PESEL lub serię i numer dokumentu tożsamości oraz numer telefonu komórkowego. Dodatkowo należy też podać placówkę, w której ma się odbyć wizyta, sprawę, jaką chce się omówić z ekspertem ZUS, oraz wskazać dzień i godzinę wizyty. Następnie na podany podczas rozmowy numer telefonu przyjdzie wiadomość SMS z terminem oraz numerem rezerwacji wizyty. Zawiera on 10 cyfr, które należy wpisać na ekranie urządzenia do wydawania numerków w placówce ZUS.

Uwaga! Jeśli klient nie ma jeszcze konta na PUE, na wizytę może umówić się maksymalnie na 6 dni do przodu.

Nowe rozwiązanie zwiększa bezpieczeństwo i komfort naszych klientów. Ma to szczególne znaczenie w sytuacji epidemicznej. Przypominamy, że wizyty w ZUS odbywają się przy bezwzględnym przestrzeganiu zasad reżimu sanitarnego (zachowanie bezpiecznego odstępu od innych osób, zakryte maseczką lub przyłbicą usta i nos, dezynfekcja rąk przed wejściem na salę).

Z naszym ekspertem można także porozmawiać on-line. Nie trzeba wychodzić z domu. Wystarczy umówić się na e-wizytę.