Zmiany dotyczące obsługi klientów w II Inspektoracie ZUS w Łodzi

Od 26 sierpnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w siedzibie II Inspektoratu ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11, jest niedostępna.

Wnioski oraz dokumenty można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.

Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w I Oddziale ZUS w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 i podległych mu jednostkach terenowych:

a także w II Oddziale ZUS w Łodzi w Inspektoracie przy ul. Łęczyckiej 70 A.

Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Jesteśmy dostępni:

  • przez elektroniczny portal Platformy Usług Elektronicznych (link)

Zachęcamy do zakładania profili na naszym portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS i korzystania z naszych usług elektronicznych.

Konto na portalu PUE ZUS można założyć bez wychodzenia z domu – przez internet – za pomocą Profilu Zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej.

Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.

Do Twojej dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.