Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Myszkowie

Od 27 lipca do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w siedzibie Inspektoratu ZUS w Myszkowie jest niedostępna.

Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnych skrzynek („Skrzynka na dokumenty”, „Wnioski przedsiębiorców – Tarcza Antykryzysowa”).

Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w Oddziale ZUS w Częstochowie i podległych mu jednostkach terenowych:

Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Jesteśmy dostępni:

  • przez elektroniczny portal Platformy Usług Elektronicznych

Zachęcamy do zakładania profili na naszym portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS i korzystania z naszych usług elektronicznych. Konto na portalu PUE ZUS można założyć bez wychodzenia z domu – przez internet – za pomocą Profilu Zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.

  • telefonicznie

Do Twojej dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.