Kontakt telefoniczny z ZUS od 18 marca – nowe linie tematyczne

Aby ułatwić Państwu kontakt telefoniczny w najważniejszych aktualnie sprawach, od 18 marca uruchomiliśmy 3 nowe linie tematyczne pod nowymi numerami telefonów:

  1. nr telefonu 22 290 87 01 
  • obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
  • obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły
  1. nr telefonu 22 290 87 02; nr telefonu 22 290 87 03
  • obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców

Pod tymi numerami jesteśmy dostępni w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7 - 15

Nadal do Państwa dyspozycji jest ogólnopolska linia telefoniczna pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18.

Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:

  • 1 - Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
  • 2 - Renty i emerytury,
  • 3 – Zasiłki,
  • 4 - Informacje dla ubezpieczonych,
  • 5 - Informacje dla płatników,
  • 7 – Wsparcie dla przedsiębiorców
  • 9 - Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji

Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców możecie Państwo skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów.