Kontakt telefoniczny z ZUS od 21 września

Jeśli potrzebujesz skontaktować się na nami w swojej sprawie, możesz to zrobić telefonicznie – bez wychodzenia z domu.

Od 20 lipca dodatkowe numery w sprawach Tarczy Antykryzysowej oraz świadczeń związanych z pandemią COVID-19 (tj. 22 290 87 01, 22 290 87 02 oraz 22 290 87 03) nie będą już dostępne.

Jeśli jednak potrzebujesz uzyskać informacje z tego zakresu, do Twojej dyspozycji pozostaje ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00. Nasza infolinia jest dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7.00–18.00.

Po wybraniu cyfry 0 (połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej) wybierz odpowiedni temat rozmowy:

  • 1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
  • 2 – Renty i emerytury,
  • 3 – Zasiłki,
  • 4 – Informacje dla ubezpieczonych,
  • 5 – Informacje dla płatników,
  • 9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.

Informacje na temat wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej możesz również uzyskać na rządowej ogólnopolskiej infolinii pod numerami telefonów:

  • 22 484 84 84,
  • 732 122 500.

Konsultanci tej infolinii są dostępni w godz. 8.00–16.00.