Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu

Od 30 września br., do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w siedzibie Inspektoratu ZUS w Oświęcimiu przy ulicy Chopina 13 jest niedostępna.

Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.

Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w  następujących jednostkach terenowych:

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu.

Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.