Zmiany dotyczące obsługi klientów w województwie śląskim

Od 5 października 2020 r. przywracamy w poniedziałki standardową obsługę klientów w oddziałach ZUS w Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu oraz w podległych inspektoratach i biurach terenowych.

Placówki te będą przyjmowały klientów w standardowych godzinach, tj. od wtorku do piątku w godz. 8.00–15.00, natomiast w poniedziałki – 8.00–18:00.

Ze względu jednak na utrzymujący się stan zagrożenia epidemicznego oddział ZUS w Bielsku-Białej oraz podlegające pod oddział inspektoraty nadal będą czynne w poniedziałki – tak jak w pozostałe dni tygodnia – w godz. 8.00-15.00.

We wszystkich placówkach do Państwa dyspozycji pozostają skrzynki na dokumenty, do których można samodzielnie składać wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu.

Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.