Zmiany dotyczące godzin pracy sal obsługi klientów w poniedziałki

Od 1 lipca 2021 r. przywracamy w poniedziałki standardowe godziny obsługi klientów we wszystkich placówkach ZUS.

Nasze placówki będą przyjmowały klientów w standardowych godzinach, tj. od wtorku do piątku w godz. 8.00–15.00, natomiast w poniedziałki – 8.00–18.00.

We wszystkich placówkach do Państwa dyspozycji nadal pozostają skrzynki na dokumenty, do których można samodzielnie składać wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.

Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7.00–18.00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 udostępniliśmy dla Państwa również specjalną infolinię do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.