Zmiany dotyczące obsługi klientów w Biurze Terenowym w Lubaczowie

Od 6 kwietnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sprawach płatników składek i ubezpieczonych w Biurze Terenowym w Lubaczowie.

Wnioski oraz dokumenty można składać bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS do specjalnej skrzynki na dokumenty.

Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach płatników składek i ubezpieczonych oraz w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:

W Biurze Terenowym w Lubaczowie obsługujemy klientów jedynie w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych.

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.