Zmiany dotyczące obsługi klientów w Biurze Terenowym we Włodawie

Od 11 stycznia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna będzie bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym we Włodawie.

Od 12 stycznia br. wnioski oraz dokumenty będzie można składać do specjalnej skrzynki na dokumenty – bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS.

Najbliższa placówka, w której prowadzona jest bezpośrednia obsługa klientów to Inspektorat w Chełmie oraz Biuro Terenowe w Krasnymstawie.

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.