Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Dzierżoniowie

17 maja br. – w związku z przeprowadzką do tymczasowej lokalizacji przy ul. Pocztowej 3 – niedostępna będzie bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie w Dzierżoniowie przy ul. Andersa 6a.

Wnioski oraz dokumenty będzie można składać bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS do specjalnej skrzynki na dokumenty w placówce przy ul. Andersa 6a.

Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:

Od 18 maja 2021 r. do 31 grudnia 2022 r. bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie w Dzierżoniowie będzie odbywać się w nowej lokalizacji przy ul. Pocztowej 3. Jest to tymczasowa lokalizacja na czas remontu placówki przy ul. Andersa 6a.

Wnioski oraz dokumenty będzie można składać w placówce przy ul. Pocztowej 3 bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS – do specjalnej skrzynki na dokumenty.

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.