Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Katowicach

Od 11 stycznia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie w Katowicach.

Wnioski oraz dokumenty można składać na stanowisku „Dziennik podawczy” oraz  do specjalnej skrzynki na dokumenty – bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS.

Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w Oddziale ZUS w Chorzowie oraz w następujących jednostkach terenowych:

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS

Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.