Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Rawiczu

Od 21 kwietnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych w Inspektoracie w Rawiczu. Obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych nadal jest dostępna.

Wnioski oraz dokumenty można złożyć w tej placówce do specjalnej skrzynki na dokumenty – bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS.

Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach płatników składek i ubezpieczonych oraz w sprawach emerytalno-rentowych i  zasiłkowych możliwa jest w  następujących jednostkach terenowych:

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.