Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Inspektoracie ZUS Kraków - Krowodrza

Od 23 listopada br. przywróciliśmy  obsługę  klientów w sprawach emerytalno-rentowych w Inspektoracie ZUS Kraków – Krowodrza przy ul. Świętokrzyskiej 12.

Do dyspozycji pozostaje skrzynka, do której można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

 

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.