Ścieżka nawigacji

Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    14 lipca 2020  11:08

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Usługa sprzątania obiektów i terenów zewnętrznych posesji O/ZUS Rzeszów oraz podległych jednostek terenowych

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Rzeszowie

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Rzeszowie
    Adres pocztowy: al. Piłsudskiego 12
    Miejscowość: Rzeszów
    Kod NUTS: PL82 Podkarpackie
    Kod pocztowy: 35-075
    Państwo: Polska

  • Województwo

    podkarpackie

  • Numer postępowania

    350000/271/03/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodami:
    90919200 - 4 Usługi sprzątania biur,
    90620000 - 9 Usługi odśnieżania,
    90911200 - 8 Usługi sprzątania budynków,
    77314100 - 5 Usługi w zakresie trawników,
    90630000 - 2 Usługi usuwania oblodzeń,
    77300000 - 3 Usługi ogrodnicze,
    90911300 - 9 Usługi czyszczenia okien,
    77211500 - 7 Usługi pielęgnacji drzew,
    90914000 - 7 Usługi sprzątania parkingów,
    77342000 – 9 Przycinanie żywopłotów,

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    https://epuap.gov.pl/wps/my/portal/
    Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

  • Termin składania ofert

    17 sierpnia 2020  10:00

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania: 1762a177-25b0-4e22-902c-0c46843d88b3
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka
    Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 sierpnia 2020  11:36

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 sierpnia 2020  11:47
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
    Numer sekcji: III.1.3
    Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
    Zamiast:
    Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał (lub nadal wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach użyteczności publicznej*, każda obejmująca sprzątanie wewnętrznych pomieszczeń o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 18 000 m2 i trwająca przez okres minimum 12 miesięcy w sposób ciągły, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
    Powinno być:
    Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał (lub nadal wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach użyteczności publicznej*, obejmującą sprzątanie wewnętrznych pomieszczeń o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 18 000 m2 i trwającą przez okres minimum 12 miesięcy w sposób ciągły, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.


    Numer sekcji: IV.2.2
    Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
    Zamiast:

    Data: 17/08/2020
    Czas lokalny: 10:00
    Powinno być:
    Data: 20/08/2020
    Czas lokalny: 10:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    20 sierpnia 2020  10:00

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 sierpnia 2020  07:25
  • Zmiana dotyczy

    Dodatkowe informacje

  • Treść zmiany

    Numer sekcji: IV.2.7 w pierwotnym ogłoszeniu
    Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
    Zamiast:
    Data: 17/08/2020
    Czas lokalny: 13:00
    Powinno być:
    Data: 20/08/2020
    Czas lokalny: 13:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    20 sierpnia 2020  10:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 sierpnia 2020  14:37

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 października 2020  11:24

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 listopada 2020  10:41
  • Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon

    Marek Momot
    Starszy Inspektor
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Rzeszowie
    Stanowisko ds. zamówień publicznych
    35-075 Rzeszów, ul. Siemiradzkiego 8/2
    tel. 17 867-52-84

  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia