Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
30 grudnia 2020 10:20
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
ADAPTACJA POMIESZCZEŃ SCHRONU NA MAGAZYNY DOKUMENTACJI BIEŻĄCEJ I AZ W O/RZESZÓW, AL. PIŁSUDSKIEGO 12
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres zamawiającego
Adres pocztowy: al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
Numer telefonu: + 48 17 86 75 000
Numer faksu: + 48 17 852 36 38
Adres strony internetowej: www.zus.pl -
Województwo
podkarpackie
-
Numer postępowania
350000/271/09/2020/ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45111200–0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300–1 Roboty rozbiórkowe
45111220–6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45453000–7 Roboty remontowe i renowacje
45262310–7 Zbrojenie
45262300–4 Betonowanie
45262500–6 Roboty murarskie i murowe
45410000–4 Tynkowanie
45431000–7 Kładzenie płytek
45442100–8 Roboty malarskie
45421100–5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45332000–3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100–7 Instalacje centralnego ogrzewania
45331200–8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
39131100-0 Regały archiwalne -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie al. Piłsudskiego 12 pok. 26 Dziennik Podawczy
-
Termin składania ofert
21 stycznia 2021 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 pzp
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
-
Dodatkowe informacje
OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach proceduralnych są:
Janusz Żebracki, stanowisko służbowe: Specjalista
tel: (017) 86 75 284 e-mail: zampubl_rzeszow@zus.pl godziny pracy: 7.00 – 14.00.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest:
Marcin Kraśnicki, stanowisko służbowe: Główny Specjalista
tel: (017) 86 75 355 e-mail: marcin.krasnicki@zus.pl godziny pracy: 7.00 – 14.00.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia08 stycznia 2021 13:51
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia19 stycznia 2021 09:15
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia20 stycznia 2021 11:16
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 stycznia 2021 11:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia25 stycznia 2021 13:49
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia26 stycznia 2021 14:12
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia03 lutego 2021 10:16
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia03 marca 2021 12:46
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia26 marca 2021 13:22
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Janusz Żebracki janusz.zebracki@zus.pl 17/ 86 75 284
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia