Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
31 marca 2021 15:31
-
Tytuł zamówienia
zakup usługi serwisu pogwarancyjnego przełączników SAN przez okres 12 miesięcy.
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zarządzania Systemami Informatycznymi
-
Adres zamawiającego
ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
993000/273/31/2021
-
Treść zapytania publicznego
-
Termin składania ofert
12 kwietnia 2021 12:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia12 kwietnia 2021 15:56
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania