Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
24 lutego 2021 14:40
-
Tytuł zamówienia
Serwis urządzeń dźwigowych w budynkach Oddziału ZUS w Zabrzu oraz Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Adres zamawiającego
ul. Szczęść Boże 18
41-800 Zabrze -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
480000/273/15/2020-ZAP
-
Treść zapytania publicznego
-
Termin składania ofert
5 marca 2021 09:00
-
Dodatkowe informacje
Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego Postępowania jest:
w sprawach formalno – prawnych:
Katarzyna Gansiniec, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, T: +48 (32) 277-86-43, E-mail: zabrze-zp@zus.pl
w sprawach przedmiotu zamówienia:
Marek Pękała, Bogusław Górny, Wydział Administracyjno-Gospodarczy, T: +48 (32) 277-86-13
E-mail: zabrze-zp@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00 – 14:00 (pn.- pt.)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia11 marca 2021 12:40
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania