Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
4 marca 2021 08:56
-
Tytuł zamówienia
Zakup i dostawa mebli biurowych dla II Oddziału ZUS w Poznaniu oraz podległych jednostek organizacyjnych.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/273/2/2021-ZAP
-
Treść zapytania publicznego
-
Termin składania ofert
12 marca 2021 08:00
-
Dodatkowe informacje
Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
Agnieszka Wiśniewska
T: +48 61 847 53 00
E: zap_poznan2@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00 – 14:00 (pn.- pt.)
Wykonawcy mogą składać oferty wyłącznie w formie elektronicznej na adres: zap_poznan2@zus.pl
Wyjaśnienia i modyfikacje zapytania publicznego lub informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia09 marca 2021 07:51
-
Wyjaśnienia i modyfikacje zapytania publicznego lub informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia12 marca 2021 13:14
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania