Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    23 grudnia 2019  09:08

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Usługi sprzątania w I Oddziale ZUS w Warszawie oraz usługi sprzątania terenu zewnętrznego i pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków I Oddziału ZUS w Warszawie

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Warszawie

  • Adres zamawiającego

    00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    440000/271/7/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90 - 91 - 00 - 00 – 9 usługi sprzątania
    90 - 91 - 12 - 00 – 8 usługi sprzątania budynków
    90 - 91 - 92 - 00 – 4 usługi sprzątania biur
    90 - 61 - 00 - 00 – 6 usługi sprzątania i zamiatania ulic
    90 - 62 - 00 - 00 – 9 usługi odśnieżania
    90 - 63 - 00 - 00 – 2 usługi usuwania oblodzeń
    90 - 91 - 13 - 00 – 9 usługi czyszczenia okien
    90 - 91 - 40 - 00 – 7 usługi sprzątania parkingów
    90 - 92 - 10 - 00 – 9 usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
    90 - 92 - 30 - 00 – 3 usługi odszczurzania
    98 - 31 - 20 - 00 – 3 usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
    77 - 31 - 00 - 00 – 6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
    77 - 31 - 41 - 00 – 5 usługi w zakresie trawników

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

  • Termin składania ofert

    28 stycznia 2020  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

  • Dodatkowe informacje

    Identyfikator postępowania: b0e67a71-ec32-4607-86f2-9fde977d47fd
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w pliku"Klucz publiczny".
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 stycznia 2020  15:23

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 lutego 2020  13:49

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 marca 2020  15:15

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 marca 2020  15:17

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 kwietnia 2020  09:31