Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    4 września 2020  09:50

  • Kategoria zakupowa

    Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji

  • Tytuł postępowania

    Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących na rok 2021

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ II W ŁODZI

  • Adres zamawiającego

    98-220 Zduńska Wola, ul. Kilińskiego 7/11

  • Województwo

    łódzkie

  • Numer postępowania

    530000/271/3/2020/ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    50300000
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek) eksploatowanych w Oddziałach ZUS: w II Oddziale w Łodzi, I Oddziale w Łodzi, Oddziale w Tomaszowie Mazowieckim i Oddziale w Płocku oraz podległych im terenowych jednostkach organizacyjnych.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    https://epuap.gov.pl/wps/myportal

  • Termin składania ofert

    14 października 2020  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania: c17498be-218c-4028-a7fe-68024a8cc896c17498be-218c-4028-a7fe-68024a8cc896.
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka
    Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 października 2020  14:20

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 listopada 2020  12:04

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 grudnia 2020  09:30