Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
4 września 2020 09:50
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących na rok 2021
-
Nazwa zamawiającego
ODDZIAŁ II W ŁODZI
-
Adres zamawiającego
98-220 Zduńska Wola, ul. Kilińskiego 7/11
-
Województwo
łódzkie
-
Numer postępowania
530000/271/3/2020/ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
50300000
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek) eksploatowanych w Oddziałach ZUS: w II Oddziale w Łodzi, I Oddziale w Łodzi, Oddziale w Tomaszowie Mazowieckim i Oddziale w Płocku oraz podległych im terenowych jednostkach organizacyjnych. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
https://epuap.gov.pl/wps/myportal
-
Termin składania ofert
14 października 2020 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania: c17498be-218c-4028-a7fe-68024a8cc896c17498be-218c-4028-a7fe-68024a8cc896.
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka
Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia14 października 2020 14:20
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia10 listopada 2020 12:04
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia07 grudnia 2020 09:30
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Dominik Borkowski - Dominik.Borkowski@zus.p, tel.: 43 8245656 / 438234041 w. 324
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia