Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    11 września 2020  15:47

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Modernizacja holu głównego w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział we Wrocławiu

  • Adres zamawiającego

    50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11

  • Województwo

    dolnośląskie

  • Numer postępowania

    470000/271/13/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
    45000000-7 Roboty budowlane
    45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
    45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
    45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
    45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
    45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
    45410000-4 Tynkowanie
    45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
    45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
    45421140-7 Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
    45442100-8 Roboty malarskie
    45451000-3 Dekorowanie
    45453100-8 Roboty renowacyjne

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11

    osobiście:
    w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Pretficza 11,
    stanowisko Informacja ogólna - dziennik podawczy przed wejściem do Sali Obsługi Klientów nr 60 (wejście „C” od ul. Pretficza), w godz. 8.00 – 15.00.

  • Termin składania ofert

    30 września 2020  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 uPzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    W związku z obecną sytuacją związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczeniem COVID-19 oraz przyjętymi u Zamawiającego środkami, m.in. 1-dniową kwarantanną na wpływające dokumenty (dokumenty będą obsługiwane przez kancelarię dopiero po upływie 1 dnia od ich złożenia) uprzejmie prosimy o odpowiednio wcześniejsze składanie ofert (na co najmniej pełny 1 dzień przed wyznaczonym terminem, tj. do 28.09.2020 r.).

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 września 2020  11:01

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 września 2020  14:55

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 października 2020  08:27