Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    30 października 2019  12:36

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy surowców energetycznych, energii i paliw

  • Tytuł postępowania

    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków i lokali użytkowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/59/19

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    09300000-2 – Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
    09000000-3 – Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
    09310000-5 – Elektryczność

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

  • Termin składania ofert

    3 grudnia 2019  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania: 4c357156-455c-489c-b584-b7fd430b3452
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
    6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło „C", piętro I, Sala narad - pok. 135, o godzinie 13:00.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 listopada 2019  14:42

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 listopada 2019  14:59

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 grudnia 2019  08:40

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 stycznia 2020  10:19

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 lutego 2020  09:42