Ścieżka nawigacji

Komunikaty

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie w Sokółce

Od 17 stycznia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – w Inspektoracie w Sokółce niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów.

Wnioski oraz dokumenty można składać bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS do specjalnej skrzynki na dokumenty.

Najbliższe placówki ZUS, w których możliwa jest bezpośrednia obsługa klientów to:

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Do Państwa dyspozycji są również specjalnie infolinie:

  • pod numerem tel. 22 11 22 111 do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym, czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia
  • pod numerem tel. 22 290 55 00 do obsługi spraw związanych z rodzinnymi świadczeniami – Rodzina 500+ oraz rodzinny kapitał opiekuńczy, dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 8.00 -15.00.