Przywrócenie obsługi klientów w II Inspektoracie ZUS w Łodzi

Od 21 września 2020 r. przywracamy standardową obsługę klientów w II Inspektoracie ZUS w Łodzi.

Placówka będzie przyjmowała klientów w standardowych godzinach, tj. od wtorku do piątku w godz. 8.00–15.00, w poniedziałki – 8.00–18:00.

Do dyspozycji Państwa nadal pozostaje skrzynka, do której można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu.

Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Natomiast pod numerem tel. 22 11 22 111 do dyspozycji jest specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.