Ścieżka nawigacji

Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    2 kwietnia 2021  08:21

  • Tytuł zamówienia

    „Zakup wraz z dostawą maseczek wielokrotnego użytku na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu”

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS II Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    540000/273/5/2021-ZAP

  • Treść zapytania publicznego

  • Termin składania ofert

    14 kwietnia 2021  08:00

  • Dodatkowe informacje

    Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie postępowania są:
    1) Agnieszka Wiśniewska
    tel.: +48 61 874 53 00
    e-mail: zap_poznan2@zus.pl

    2) Marek Żurek
    tel.: +48 61 874 53 00
    e-mail: zap_poznan2@zus.pl

    Wykonawcy mogą składać oferty wyłącznie elektronicznie na adres: zap_poznan2@zus.pl

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 kwietnia 2021  07:55