Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
2 kwietnia 2021 08:21
-
Tytuł zamówienia
„Zakup wraz z dostawą maseczek wielokrotnego użytku na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu”
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/273/5/2021-ZAP
-
Treść zapytania publicznego
-
Termin składania ofert
14 kwietnia 2021 08:00
-
Dodatkowe informacje
Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie postępowania są:
1) Agnieszka Wiśniewska
tel.: +48 61 874 53 00
e-mail: zap_poznan2@zus.pl
2) Marek Żurek
tel.: +48 61 874 53 00
e-mail: zap_poznan2@zus.pl
Wykonawcy mogą składać oferty wyłącznie elektronicznie na adres: zap_poznan2@zus.pl
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia15 kwietnia 2021 07:55
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania