Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    22 lutego 2019  09:56

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnację terenów zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Zielonej Górze
    i podległych jednostek organizacyjnych.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Zielonej Górze

  • Adres zamawiającego

    ul. Kupiecka 65,
    65-426 Zielona Góra

  • Województwo

    lubuskie

  • Numer postępowania

    510000/271/02/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90910000-9 - usługi sprzątania (główny CPV)
    90911200-8 – usługi sprzątania budynków
    90919200-4 - usługi sprzątania biur
    90900000-6 - usługi w zakresie sprzątania i odkażania
    90911300-9 - usługi czyszczenia okien
    90914000-7 - usługa sprzątania parkingów
    90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic
    90620000-9 - usługi odśnieżania
    90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń
    77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    https://epuap.gov.pl/wps/myportal/

  • Termin składania ofert

    3 kwietnia 2019  08:00

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania: 891deda6-4595-4d49-a8a0-739ae3d37c1b
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 lutego 2019  14:02

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 marca 2019  10:25

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 marca 2019  08:21