|  | Ustawienia konta | 
| Aplikacja umożliwia użytkownikowi zmianę ustawień konta. Użytkownik ma możliwość zmiany ustawień konta w takich obszarach jak: 
 Domyślny sposób odbioru odpowiedzi z ZUS - użytkownik wybiera w jaki sposób chce otrzymywać odpowiedzi 
 
 
 
 Sposób wysyłania dokumentów w aplikacji ePłatnik - użytkownik wybiera w jaki sposób chce wysyłać dokumenty wygenerowane za pomocą aplikacji ePłatnik 
 
 
 Czy Panele mają być domyślnie zrozwinięte (tak/nie)? 
 W celu modyfikacji ustawień konta należy: 1. W oknie głównym panelu ogólnego rozwinąć menu "Ustawienia Konfiguracja profilu" i wybrać pozycję "Ustawienia konta". Pojawi się poniższe okno: 
 
 
 2. Dokonać wybory preferowanych ustawień oznaczając przy nim checkbox po czym wybrać przycisk "Zapisz". |