|
Przypomnienie hasła |
System umożliwia użytkownikowi przypomnienie hasła. Użytkownik otrzyma link do jego zresetowania na wcześniej zdefiniowany kanał komunikacyjny: przez e-mail lub SMS. W przypadku gdy użytkownik zapomni hasła, aplikacja umożliwia łatwe ustalenie nowego. Kanał dostępu musi być aktywny (tj. nie został wcześniej zablokowany przez trzykrotne podanie błędnego hasła) — jeśli nie jest, nie ma możliwości odzyskania hasła.
W celu przypomnienia hasła należy: 1. Na stronie logowania wybrać przycisk „Nie pamiętam hasła”.
2. Aplikacja wyświetla stronę „Nie pamiętam hasła”. Należy wpisać tam swój login.
3. Po kliknięciu „Dalej”, na przypisany do konta kanał dostępu zostanie wysłany link do zmiany hasła.
4. Aplikacja wyświetla komunikat informujący o wysłaniu linku do zmiany hasła.
5. W przypadku wybrania sposobu przypomnienia hasła poprzez adres e-mail należy zalogować się na pocztę oraz otworzyć otrzymany link. Aplikacja wyświetla stronę „Nadaj nowe hasło”.
6. W wyświetlonym oknie należy podać oraz powtórzyć nowe hasło, następnie potwierdzić za pomocą przycisku „Zapisz zmiany”. Aplikacja wyświetla komunikat informujący o poprawnym utworzeniu nowego hasła.
|