Ustawienie hasła

W sytuacji, gdy nie zostało ustawione hasło przez klienta, system wymaga ustawienia hasła.

 

Ustawienie hasła jest dostępne przy pierwszym logowaniu z wykorzystaniem uwierzytelnienia przez instytucje zewnętrzne.

 

Hasło musi spełniać następujące kryteria:

  • nie powinno składać się z imienia, nazwiska, daty urodzenia, PESELU, numeru NIP lub serii i numeru dokumentu tożsamości, a także nie może zawierać więcej niż 2 takie same znaki obok siebie,
  • musi składać się z co najmniej 12 znaków,
  • musi składać się z kombinacji odmiennych znaków, tj.
    • wielkiej litery - ABC
    • małej liter - abc
    • cyfry - 123
    • znaku specjalnego - #$%.

 

ezus_nadaj_nowe_haslo

 

 

Po wypełnieniu pól „Hasło”, „Powtórz hasło” oraz kliknięciu „Zapisz zmiany” następuje ustawienie hasła i wyświetla się komunikat „Potwierdzenie zapisania danych”.

 

ezus_nowe_haslo_ok

 

W przypadku nieustawienia hasła i dłuższego braku aktywności, następuje automatyczne wylogowanie. Przy kolejnej próbie zalogowania system wymusi ustawienie i zapisanie hasła.

 

ezus_nowe_haslo_wygaslo