Wirtualny doradca

Użytkownik mający dostęp do części ogólnej aplikacji posiada możliwość skorzystania z funkcji Wirtualnego Doradcy. Wirtualny Doradca  umożliwia użytkownikowi, poprzez symulację rozmowy, uzyskanie interesujących go informacji dotyczących poszczególnych obszarów działalności Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Wirtualny doradca jest opcją, która nie wymaga uprzedniego logowania się do systemu.


 

W celu wywołania Wirtualnego Doradcy należy wybrać przycisk Wirtualny Doradca znajdujący się w prawym górnym rogu na stronie wyboru logowania.

Prezentowane jest okno:

 

wir_doradca

 

Użytkownik ma możliwość uzyskania informacji poprzez:

1. Wybór odpowiedniej grupy zagadnień i następnie, poprzez sugerowaną przez aplikację ścieżkę, dotarcie do pożądanych informacji,

2. Wpisania zapytania do wiersza oznaczonego tekstem Tu wpisz pytanie i wysłania go za pomocą przycisku Wyślij

 

Ponadto użytkownik ma możliwość:

1. włączenia/wyłączenia głosu Wirtualnego doradcy ( przycisk wir_sound)

2. powrotu na stronę główną Wirtualnego Doradcy (przycisk wir_home)

3. zmiany awatara (przycisk Zmień awatara)

4. przełączenia się na czat z konsultantem COT (przycisk Konsultant COT)

5. oceny rozmowy z Wirtualnym Doradcą (przycisk Oceń Rozmowę)

 

Przycisk wir_quit znajdujący się w prawym górnym rogu przy oknie Wirtualnego Doradcy służy do zamknięcia okna.