Stanowisko ds. analiz
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Kontroli Płatników Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres miejsca pracy
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. analiz
-
Zadania
Zapewnia analizę akt kontroli oraz wydawanie decyzji wynikających z ustaleń kontroli.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli płatników składek lub ubezpieczeń społecznych lub zasiłków
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, administracja, ubezpieczenia społeczne)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- znajomość Kodeksu postepowania administracyjnego (KPA)
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- komunikacja
- współpraca
- nastawienie na rozwój
- orientacja na klienta
- orientacja na cel i jakość
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
05-06-2025
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
- umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- proces rekrutacji obejmować będzie test sprawdzający wiedzę merytoryczną oraz rozmowę kwalifikacyjną
- oferty niekompletne, złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy Cię do składania dokumentów.
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 4-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29