Zastępca Dyrektora ds. Dochodów
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Pile
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Pion Dyrektora Oddziału
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Pile
-
Adres miejsca pracy
ul. Dr. Drygasa 7, 64-920 Piła
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Zastępca Dyrektora ds. Dochodów
-
Zadania
- Nadzoruje dochodzenie należności z tytułu składek w ramach egzekucji administracyjnej i sądowej.
- Nadzoruje rozpatrywanie wniosków w sprawie o ukaranie płatnika składek oraz wymierzanie przewidzianych prawem sankcji wobec płatników składek.
- Nadzoruje umarzanie i udzielanie ulg w spłacie należności z tytułu składek w zakresie posiadanych uprawnień.
- Kieruje wnioski do sądów o ogłoszenie upadłości oraz nadzoruje uczestnictwo przedstawicieli w postępowaniach upadłościowych, naprawczych i likwidacyjnych.
- Nadzoruje zabezpieczanie należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń na majątku ruchomym i nieruchomym dłużników ZUS.
- Nadzoruje prowadzenie analizy i korekt dokumentacji ubezpieczeniowej oraz płatniczej.
- Nadzoruje wykonywanie zadań z zakresu rozliczeń kont płatników składek.
- Nadzoruje określanie obowiązku podlegania ubezpieczeniom społecznym.
- Nadzoruje przygotowanie sprawozdań z zakresu realizacji dochodów.
- Nadzoruje zastosowanie właściwego ustawodawstwa w zakresie ubezpieczeń społecznych dla osób; wykonujących przejściowo pracę na terenie państw UE/EOG zgodnie z przepisami prawa wspólnotowego oraz osób; wykonujących przejściowo pracę zgodnie z zawartymi umowami międzynarodowymi.
- Nadzoruje poświadczanie danych do celów świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
- Kieruje podległym zespołem.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- 5-letni staż pracy
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym powyżej 3 lat
- doświadczenie w obszarze ubezpieczeń społecznych minimum 3 lata
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe magisterskie (prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, finanse, nauki społeczne)
- studia podyplomowe (ubezpieczenia społeczne, zarządzanie)
- minimum 2 lata pracy związanej z zarządzaniem
- znajomość przepisów dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych, emerytur i rent z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, tarczy antykryzysowej i form pomocy dla przedsiębiorców, przepisów postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji, prawa upadłościowego, naprawczego i restrukturyzacyjnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, finansów publicznych, zamówień publicznych.
Dodatkowe:
- zorientowanie na realizację celów,
- zorientowanie na jakość,
- umiejętność współpracy,
- nastawienie na rozwój,
- umiejętność kierowania,
- umiejętność motywowania pracowników,
- dbanie o rozwój podległych pracowników,
- umiejętność zarządzania procesowego.
Wymagane dokumenty:- CV
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające wykształcenie i wymagane doświadczenie zawodowe
- świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia - w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa informacji do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli 'poufne' lub złożenie oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się procedurze przeprowadzenia zwykłego postępowania sprawdzającego mającego na celu nadanie takich uprawnień
- odręcznie podpisane lub opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie o treści:
- oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych oraz nie byłem/byłam karany/karana za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
- oświadczam, że nie podlegam wpisowi do rejestru prowadzonego przez Główną Komisję Orzekającą na podstawie art. 188 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:Zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line lub w formie stacjonarnej.
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
06-08-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- system premiowy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób; z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1-piętrze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29