Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Elblągu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno - Rentowych
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Ostródzie
-
Adres miejsca pracy
ul. Czarnieckiego 50, 14-100 Ostróda
-
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Wymagania formalne na oferowanym stanowisku
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe ( ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
22-04-2025
-
Oferujemy
Oferujemy
Dodatkowe informacje
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek trzy piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze budynku,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się podjazd,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Justyna Piłat, Ostróda
Robert Podwika, Elbląg
Kamila Dylewska, Gierzwałd
Edyta Chojnacka, Kajkowo
Oliwia Pisarkiewicz, Ostróda
Katarzyna Rucińska, Nowe Siedlisko
Izabela Cierzan, Elbląg
Małgorzata Caban, Elbląg
Dominika Groszkowska, Szafranki
Emilia Krawczyk, Ostróda
Michał Waszelewski, Smykowo
Wyniki naboru:
Kandydatka spełniła niezbędne wymagania do pracy na oferowanym stanowisku. Podczas rekrutacji wykazała się znajomością Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych. Komisja rekrutacyjna rekomenduje Panią Oliwię Pisarkiewicz na stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji z uwagi na zaprezentowaną wiedzę z zakresu wymaganych zagadnień, jak również motywację do pracy na tym stanowisku.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29