Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek 2
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres miejsca pracy
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
Cel stanowiska
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, administracja, prawo)
- doświadczenie w pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe - znajomość przepisów Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych
- znajomość przepisów Ustawy KPA
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą, która:
- posiada umiejętność współpracy i komunikacji
- potrafi samodzielnie rozwiązywać problemy
- radzi sobie w trudnych sytuacjach
- jest zorientowana na klienta
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom ukończenia uczelni lub świadectwo ukończenia szkoły średniej) i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji poprzez formularz aplikacyjny.
Informacje dodatkowe:
- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy merytorycznej oraz rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
26-11-2025
-
Oferujemy
Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- ruchomy czas pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 3-piętrowy z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29