Stanowisko ds. obsługi wniosków o udostępnianie danych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Pile
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Centrum Udostępniania Danych
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Pile
-
Adres miejsca pracy
ul. Dr. Drygasa 7, 64-920 Piła
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi wniosków o udostępnianie danych
-
Zadania
Zapewnia obsługę wniosków uprawnionych instytucji o udostępnianie danych ze zbiorów ZUS.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe.
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do ustawy,
- podstawowa znajomość ustawy o ochronie danych osobowych i rozporządzeń do ustawy,
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- podstawowa znajomość przepisów o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz przepisów o swobodnym przepływie danych osobowych - RODO,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- komunikacja,
- współpraca,
- elastyczność,
- nastawienie na rozwój,
- orientacja na klienta,
- rozwiązywanie problemów,
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
To zapraszamy do aplikowania/przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty).
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika na stanowisko,
- proces rekrutacji obejmować będzie test/sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną , w siedzibie Oddziału ZUS w Pile lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line,
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami,
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny),
- poszukujemy pracownika na stanowisko, który będzie realizował zadania w ramach funkcji ds. obsługi wniosków o udostępnianie danych na stanowisku w przedziale stanowisk wynikającym z przepisów wewnętrznych Zakładu tj. od referenta do głównego specjalisty.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
19-12-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę na czas zastępstwa,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- system premiowy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze lub 2 piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów:
Paweł Cieszyński Piła,
Katarzyna Dobrzyńska Margonin,
Anna Dzierżak - Boniecka Piła,
Marta Kościańska Piła,
Karolina Krause Piła,
Arkadiusz Kubich Piła,
Sylwia Muzioł Złotów,
Alicja Pietkiewicz Piła,
Małgorzata Tymko Piła,
Justyna Ziętek Gorzów Wielkopolski.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29