|
Wprowadzenie |
Nowy Portal Informacyjny to aplikacja służąca do udostępniania drogą elektroniczną usług świadczonych klientom przez ZUS. Funkcjonalności portalu są przeznaczone dla wszystkich osób, które posiadają indywidualne konta w ZUS. Portal umożliwia nie tylko przegląd informacji dotyczących zgromadzonych składek czy otrzymywanych świadczeń lecz także stwarza możliwość złożenia dokumentów drogą elektroniczną czy umówienia się na wizytę w wybranej jednostce TJO. Ponadto użytkownik ma możliwość skontaktowania się z pracownikiem ZUS drogą elektroniczną a w przypadku problemów z poruszaniem się po aplikacja z pomocą przyjdzie Wirtualny Doradca. Nadrzędnym celem aplikacji jest usprawnienie i zwiększenie efektywności obsługi klientów.
Niniejszy podręcznik skierowany jest do użytkownika zewnętrznego. Użytkownikiem zewnętrznym może być każda osoba posiadająca konta na portalu, tak więc zarówno osoba zalogowana w kontekście świadczeniobiorcy, ubezpieczonego czy płatnika.
W celu poprawnego działania wszystkich funkcjonalności Aplikacji wymagane jest korzystanie z komputerów z następującą konfiguracją:
Dla funkcjonalności związanej z podpisem elektronicznym wymagane są:
Podręcznik zawiera następujące rozdziały: • Najczęściej zadawane pytania • Panel Lekarza (asystent medyczny)
Dostępność aplikacji: Aplikacja jest dostępna dla osób o ograniczonej sprawności. Dla osób niewidomych zalecany jest czytnik nvda.
|