Dokumenty i wiadomości


W zakresie obsługi dokumentów i wiadomości dostępne są poniższe funkcje:

Wiadomości - zawiera powiadomienia wysłane przez ZUS,
Skrzynka odbiorcza - umożliwia przeglądanie dokumentów wysłanych przez ZUS,
Dokumenty wysłane - umożliwia przeglądanie dokumentów wysłanych do ZUS przez zalogowanego użytkownika,
Dokumenty robocze - umożliwia tworzenie oraz wysyłanie dokumentów (w formie formularzy elektronicznych),
Dokumenty ubezpieczeniowe (COT) - umożliwia wymianę dokumentów KEDU między Płatnikiem a konsultantem ZUS.
Tarcza antykryzysowa – wnioski - umożliwia przeglądanie informacje o złożonych wnioskach i stanie ich obsługi w ZUS,
Komunikaty - opcja zawiera spersonalizowane odpowiedzi na zadane przez użytkownika pytania, pytania można zadawać korzystając z opcji Zadaj pytanie ZUS,

 

OBWdokumenty_i_wiadmosci

 

W celu przejścia do którejś z wyżej opisanych opcji należy rozwinąć menu boczne Dokumenty i wiadomości i następnie przejść do wybranej opcji.