Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego (elektryk)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Adres miejsca pracy
ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego (elektryk)
-
Zadania
Cel stanowiska:
Zapewnia realizację zadań przez obsługę techniczną Oddziału.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla funkcji:
Niezbędne
- wykształcenie zasadnicze (elektryka, instalacja sanitarna, roboty remontowo-budowlane)
- posiadanie zaświadczenia SEP - świadectwo kwalifikacyjne 'E' w zakresie instalowania i obsługi urządzeń do 1 kV
Mile widziane
- wykształcenie średnie (ślusarz, elektryk, hydraulik, roboty remontowo-budowlane, instalacja sanitarna)
- minimum 1 rok pracy w pożądanych specjalizacjach np. elektryka, instalacja sanitarna, roboty remontowo-budowlane
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
- umiejętność komunikacji i współpracy
- orientacja na cel i jakość
- elastyczność/nastawienie na rozwój
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
to zapraszamy do aplikowania/ przesłania dokumentów przez formularz rekrutacyjny Aplikuj (na dole oferty)
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, staż pracy oraz wymagane uprawnienia
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-04-2025
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika na umowę o pracę
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny
Oferujemy:
- 1 etat
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- system premiowy
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Do składania ofert zapraszamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
- narzędzia ręczne i elektryczne wymagane do realizacji zadań
Warunki wykonywania pracy:
- polegają na obsłudze komputera poniżej 4 godzin na dobę
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność wykonywania pracy poza biurem
- budynek 4-piętrowy z 2 windami
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29