Stanowisko ds. organizacji i analiz
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Organizacji i Analiz
-
Miejsce pracy
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. organizacji i analiz
-
Zadania
Cel istnienia stanowiska
- rozwija i realizuje projekty edukacyjne oraz działania informacyjno-promocyjne
- propaguje wiedzę o ubezpieczeniach społecznych
- zapewnia realizację strategii komunikacji Zakładu
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (zarządzanie i organizacja, ubezpieczenia społeczne, ekonomia, administracja, prawo)
- minimum 1 rok pracy związanej z organizacją i zarządzaniem, ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy
- zaawansowana znajomość programów MS Office (w tym Excel)
- umiejętność prowadzenia prezentacji
- umiejętność redagowania tekstów
- umiejętność zarządzania przepływem informacji
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- umiejętność
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat,
w razie możliwości ze wskazaniem adresu e-mail lub nr telefonu - skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
Dodatkowe informacje
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
19-08-2025
-
Oferujemy
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- system premiowy
- ruchomy czas pracy
- szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 4-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29