Stanowisko ds. finansów Funduszy
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rachunkowości i Finansów
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. finansów Funduszy
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zapewnienie bieżącej płynności finansowej Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i Funduszu Emerytur Pomostowych w Oddziale,
- obsługa rachunków bankowych Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych i Funduszu Alimentacyjnego w stanie likwidacji w oddziale, w tym współpracuje z bankami oraz Pocztą Polską w zakresie realizacji świadczeń,
- opracowywanie dokumentów finansowych, w tym przygotowywanie dyspozycji przelewu z rachunków Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych i Funduszu Alimentacyjnego w stanie likwidacji na podstawie zatwierdzonych dowodów źródłowych,
- realizacja wypłat świadczeń i innych zobowiązań funduszy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z tytułu rozliczenia wpłat z egzekucji oraz przeksięgowań,
- opracowywanie wyciągów babkowych Funduszy Ubezpieczeń Społecznych, Funduszy Emerytur Pomostowych i Funduszu Alimentacyjnego w stanie likwidacji i przekazuje je do odpowiednich komórek w oddziale,
- sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe w zakresie wydatków realizowanych z rachunków Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i Funduszu Emerytur Pomostowych oraz informacji dotyczących wydatków finansowanych z budżetu państwa,
- dokonywanie zwrotów nadpłaconych i niesłusznie przekazanych składek,
- sporządzanie i realizowanie przekazów na adres odbiorcy w dedykowanej aplikacji,
- prowadzenie gospodarki w zakresie czeków gotówkowych w przypadku kasy w oddziale,
- realizowanie płatności wynikających z obsługi Polskich Bonów Turystycznych i rozpatrywanie reklamacji w tym zakresie.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, bankowość, administracja)
- minimum 1 rok pracy związanej z finansami i/lub ekonomią.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenieDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
26-03-2024
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, drogą mailową lub telefoniczną
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość,
- komunikatywną,
- współpracującą,
- elastyczną,
- nastawioną na rozwój
oraz potrafisz
- obsługiwać pakiet MS Office (MS Excel oraz MS Word w stopniu zaawansowanym),
- rozwiązywać problemy,
- radzić sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek 4-piętrowy z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
- Martyna Kozłowska, Warszawa;
- Anna Maciejewska, Warszawa;
- Aneta Wasiak, Warszawa;
- Patrycja Wiszniewska, Warszawa.